fredag 14. oktober 2011

Kvisthjerte

I går flettet jeg et kvisthjerte av seks kvister sibirkornell.
Jeg startet inni: flettet sammen toppen av kvistene. Så delte jeg kvistene i to, og flettet disse også. Når hjertet ble passe stort samlet jeg alle kvistene igjen og flettet sammen bunnen av hjertet. (Jeg jukset litt med tape underveis for å holde flettene sammen.) Til slutt brukte jeg noen tynne kvister for å forsegle flettene i endene. Det var litt vanskelig å få hjertet til å holde seg flatt, så inntil videre ligger det i press under noen av de største kokebøkene mine, får håpe det hjelper. :)


God helg! :)

(Oppdaget juleverksted-utfordringen hos LidenSkapelse akkurat nå, så dette innlegget får bli med der.)

1 kommentar:

  1. Enkelt og fint med et kvisthjerte!
    Takk for at du er med!
    God helg til deg :)

    SvarSlett