torsdag 14. april 2011

Nyttårsbord og påskeferie






Jula varer helt til påske - og bilder av nyttårsbordet står seg kanskje også? Her kommer det hvertfall bilder av bordet, bedre sent enn aldri?


I dag har jeg søkt på utdanning for neste skoleår. Har hatt et jobbeår midt i studiene (er ferdig med to år) for å tenke meg litt om, og tjene noen slanter. Og tenkt har jeg gjort, med det resultat at jeg hvertfall er bestemt på å fortsette med læreryrket som mål. Hvilke fag jeg skal ta, er derimot åpent. Jeg fylte søknadsskjemaet med både nordisk, religion, kunst og håndverk, matte og mye mer. Prioritere lista kan jeg heldigvis drøye litt med ennå. :)


Jeg har jobbet som lærer i hele år, først tillkallingsvikar, så mer og mer fast vikar frem til nå; hvor jeg har fått ett litt-over-åtti-prosent stort vikariat ut skoleåret. Trives svært godt som kontaktlærer for en herlig 5.-klassegjeng!


Nå gleder jeg meg veldig på påskeferie, vi skal ha fri, og bare kose oss med hytteturer til Frøya, Skaun og Hovin. :)


Brukte pepperkakeformer som serviettringer - denne bjørnungen er fra IKEA.



Plastfigurer fra Nille fungerer også bra - helt uknuselige og ufarlige - selv når gjestene har fått en god sup akkevitt innabords. ;)

1 kommentar:

  1. Det var et lekkert nyttårsbord du hadde pynta :-) Regner med at ettersom jula varer helt til påske, varer nok nyttår til uka etter påske ;-)

    Flotte kjoler du hadde sydd lenger ned her :-D

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett