lørdag 28. mai 2011

Kleenex-etuier og examens-nerver

Det er Jeg-burde-egentlig-lese-men-først-så-må-jeg-bare-sy-litt-for-det-er-så-lenge-siden-sist-også-må-jeg-selfølgelig-blogge-om-det-også-for-det-er-jo-ikke-noe-gøy-å-blogge-om-noe-det-er-lenge-siden-man-har-laget. Også-burde-jeg-vel-egentlig-vasket-viduer-også-når-jeg-tenker-meg-om. -dagen. Dagen da ALT er mer spennende og morsomt enn å lese.


Og snart er det så kort tid igjen at det er for sent å lese uansett.

Så lett er det å lure seg selv når man er meg.

Men nå skal jeg lese - skal bare vise dere dette først:


Jeg har sydd noen enkle, men veldig fine kleenex-etuier etter Une-Punes oppskrift. Forklaringen var super, og det gikk kjempefort å sy. Takk for fin forklaring June! :)

Jeg fikk lyst til å prøve meg på en tampong-mappe også, mens jeg var så godt igang. Også denne etter Une-Punes oppskrift.

Jeg lagde mappen litt større, og fikk plass til 8-10 medium tamponger og noen truseinnlegg. Kjempekjekt å ha i veska - alltid beredt!




1 kommentar: