torsdag 25. august 2011

Egenprodusert kunst og afrikainspirert soverom

Over sengegavlen henger to bilder jeg har malt selv. Sebraen er det første jeg har malt siden kunst og håndverk-timene på ungdomsskolen. Så på flere bilder på nettet, og tegnet skisse med blyant før jeg malte. Justerte litt underveis og ble ganske så fornøyd med tanke på at det var mitt første bilde. Giraffen var vanskeligere, med fargekombinasjoner (som jeg blandet selv av primærfargene +hvitt og svart) og skygger (som jeg ikke fikk til).
Synes likevel det ble et fint par å henge over senga.



For å holde orden i bøker og blader har jeg hengt opp en liten tallerken-rekke.


Gardinene, som skimtes så vidt, er dekorert med svart/hvite leoparder.

Ha en elefantastisk torsdag! :)

2 kommentarer:

  1. Hei Anna.
    Takk for koseleg melding på bloggen min. Så kjekt at du finn inspirasjon i det eg heklar :)
    Ha ein fin dag vidare.
    Mvh, KristiN

    SvarSlett
  2. Hei du Anna! :)

    Du spurte om lecasteinen var vanlig firkantet eller buet. Den er firkantet som de har delt opp.
    Det kommer et trappeinnlegg i morgen med litt mer forklaring på hva som er gjort.

    Ha en fin kveld!
    Klem Anine

    SvarSlett