fredag 2. september 2011

Jeg har lært å hekle!

Jeg har heklet før, men nå har jeg virkelig "knekt koden" og er skikkelig hekta på hekling! :)

Dobbel sommerfugl. Jeg laget en hempe bak så den kan henges opp.

Blomsten til venstre mangler siste omg. og minst 34 likesinnede, så blir det ett friskt pledd.
"3D"-blomsten til høyre mangler også noe for å bli ferdig: enten en heklet kant for å bli en del av et teppe eller en pute, en sikkerhetsnål for å festes på klær eller en spenne for å festes i håret. Noen perler ville sikkert pyntet den opp litt ekstra, hvis jeg velger å ha den som en del av garderoben.

Til sist ei litt sløv blåbær, med blad-alpelue og tunga på tørk. Det ser ut til at brodering er det neste jeg må øve på... :-P

Håper det blir deilig høstvær denne helga, vi skal på hytta og plukke tyttebær, male litt mer og få satt på plass den "nye" sofagruppa - kjøpt på loppis for 300 kr.
God helg!

1 kommentar: