onsdag 9. november 2011

Hurra!

(Bildet har jeg frekt lånt fra http://janne-landet.deviantart.com/. (Men jeg kjenner henne da,) håper det er greit, syntes det passet så bra akkurat nå.)

Jeg er så glad!
Jeg har ingen ambisjoner eller ønsker om at bloggen min skal bli stor og berømt, men jeg blir hoppende glad for ALLE som kikker innom! Og tenk, de siste dagene har mange vært innom, selv om jeg ikke har lagt ut ett nytt innlegg på leeeenge. Og det gjør meg så takknemlig! :)
Stjerneskudd har også fått sin egen facebook-side, og i dag fikk siden sin første "liker" av noen utenfor min venneliste, jeg er både glad, ydmyk og stolt for at noen ønsker oppdateringer på det jeg skriver, og lager.
Tusen, tusen takk til alle der ute, det hadde vært gøy å vite hvem flere av dere er! :)

Klemmer fra Anna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar