mandag 28. november 2011

Premie og adventsforsett

TIDLIG i september deltok jeg på en gjettekonkurranse hos Inga Helene med bloggen Arctic Strawberries, og vant! :) Det varte og det rakk, i mange dager og uker løp jeg ut til postkassen, for å se om gevinsten min hadde kommet. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, og plutselig, forrige helg lå det en pakke i postkassen min! :)


Oppi lå det to myke, gode, hjemmelagde kluter, et lite, heklet hjerte og et kort som Inga Helene har laget selv. Klutene skal spares til jul, da blir det skikkelig luksus på kjøkkenbenken. Hjertet får sikkert en plass på juletreet, eller på julegreina jeg har planer for på hytta.


Det var skikkelig GØY å vinne, og siden det er like gøy å gi bort noe, som å få noe, er det kanskje på tide med en gi-bort eller konkurranse her på Stjerneskudd-bloggen også? :)

Overskrifta hinter om mer, og her kommer det: Et lite "adventsforsett" - å lage ett innlegg hver dag fra 1.-24. desember, skal tror om jeg greier det? Noen innlegg må nok lages på forhånd, siden jeg ikke er hjemme og har tilgang til nett alle dagene, men det får gå! :)

1 kommentar:

  1. Fin gave. Sånne kluter har også laget med. De er veldig gode.
    Ellen :)
    PS! Du kan slå av passordbekreftelse. Det blir mye lettere å kommentere hvis man slipper passord-runden. :)

    SvarSlett