onsdag 28. september 2011

This or that?



Ramla helt tilfeldig innom bloggen Lillpastill, via Lidenskapelse. Der ble jeg inspirert til å prøve meg på denne lille utfordringen:

Bok eller magasin?
Har alltid likt å lese, og pløyde meg gjennom flere bøker i uka da jeg gikk på videregående. Etter at jeg begynte på Høgskolen har forholdet til bøker forandret seg litt, det er ikke like lystbetont med bøker man MÅ lese, i forhold til de man VIL lese. Så akkurat nå er det nok magsinene som "vinner"!

Kompis eller venninne?
Begge deler! Venninnene mine er litt "nærmere", men jeg snakker kanskje mest og oftest med kompiser.

Bukse eller kjole?
Bukse til hverdags og ute på byen, kjole og skjørt til bursdager og sommerdager!

Løst hår eller

i strikk?
Hadde alltid håret i strikk før, hvilket førte til at håret mitt ble veldig slitt akkurat der. Men jeg må holde håret unna ansiktet, så hårspenner og hårbånd blir flittig brukt.

Kaffe eller te?
Te. Kaffe drikker jeg bare hvis jeg er fryktelig trøtt, eller spiser noe veldig søtt. Eller hvis jeg fryser og kaffe er det eneste varme som er tilgjengelig.

Sminke eller ikke?
Ser litt småsyk ut uten sminke, men det hender seg likevel at jeg dropper det. Til festlige anledninger liker jeg å eksperimentere med friske fargekombinasjoner i øyenskyggen, eller leppestift/lip-gloss.

Billige eller dyre klær?
Billige. Nesten alltid. Da får jeg råd til flere sko...

Pyntet eller casual?
Alt til sin tid. "Bor" i stillongsen når jeg er på hytta, "stasher" meg gjerne opp til spesielle anledninger(, som også kan være så enkelt som at det er fredag).

Gulost eller hvitost?
Kvitost.

Gå eller kjøre bil?
Bil. Hvis jeg kan gå, tar jeg heller sykkelen, det går fortere. Men jeg kunne gått/syklet mye mer enn jeg gjør.

Lightbrus eller sugar?
Velger helst en Farris/Bon Aqua-variant. Hvis jeg skal ha brus blir det enten Cola Zero (altså uten sukker) eller Solo (med sukker).

Brød eller knekkebrød?
Knekkebrød, helst hjemmelaget.

Nytt eller gammelt?
Gammelt/brukt. Handler mye på loppemarkeder og har faktisk bare ett møbel i leiligheten som er nytt, og det er akvariet fra Zoorud. (Også hyller fra IKEA da, men det telles ikke helt...)

Jeg tok utfordringen, gjør du?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar