fredag 2. desember 2011

2. desember og innpakkingstips


I år har eg sydd innpakkingsposar til alle pakkane (dette er ikkje alle altså, knapt halvparten, kanskje...) i julestoff. Miljøvenleg, enkelt, dekorativt og unikt?!
Og nesten gratis, sidan eg har kjøpt mykje av stoffet på posesalg på loppemarknad og restesalg på Stoff og Stil.
Litt seinare i desember kjem det eit innlegg med forklaring på korleis du òg kan lage slike posar og sleppe overfylt søppeldunk i jula.
Også kan ein jo bruke dei neste år og! :)

3 kommentarer:

  1. OIOI så flink du er. Så mange fine poser. Og for en god ide.
    Og takk for den veldig hyggelige kommentaren hos meg. :D
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Så smart og fint. Ser ikke bort fra at dette kan bli kopiert i min hjem etterhvert også. :)

    SvarSlett
  3. Guri så kreativ og omtenksom du er!
    Jeg har hvert år over 40 personer som skal ha julegaver, og det blir ofte mer enn en gave til hver, så dette orker ikke jeg. Men jeg kunne definitivt gjort det til noen, gjerne de aller nærmeste, eller venninner... For det var både vakket, miljøvennlig, unikt og minneverdig, og ikke minst praktisk. For disse posene blir jo definitivt ikke kastet av de nye eierene.
    Jeg kjenner jeg blir inspirert!
    Merkelappene dine var jo også fantastiske!! Takk for hilsen i min blogg, for nå kooooser jeg meg i din! :-))

    SvarSlett